Support

Vanliga frågor om våra skal och skins

Hittar du inte din fråga här? Kontakta oss så hjälper vi dig

Returer & Byte

Du har alltid 14 dagars ångerrätt på lagerförda produkter. Vid köp av specialbeställd vara upphör ångerrätten när produktionen påbörjats. För retur av lagerförd vara skall kundtjänst först kontaktas och kunden står för frakt.

Hur lång returrätt har jag?

Gäller det en av våra färdiga designs, alltså en lagerförd produkt kan du maila oss så hjälper vi dig. Har du själv designat ditt skal eller skin gör vi dessvärre inga byten.

 

Jag har beställt fel storlek på mitt skal eller skin, hur gör jag för att byta?

Gäller det en av våra färdiga designs, alltså en lagerförd produkt kan du maila oss så hjälper vi dig. Har du själv designat ditt skal eller skin tar vi tyvärr inte emot returer. Har din produkt blivit felaktigt tryckt eller på något sätt skadats i processen, kontakta oss så hjälper vi dig.

Jag är inte nöjd med mitt skal, kan jag lämna tillbaka det?

Betalning

Om din betalning inte går att genomföra, så finns det två olika alternativ. Det första du kan prova är att använda en annan webbläsare, oftast fungerar Chrome bättre hos oss. Om det fortfarande inte går så kontakta din bank.

Min betalning går inte igenom, vad gör jag?

Fakturan från Klarna kommer alltid i ett separat brev hem i brevlådan eller till din email. Den kan komma några dagar innan du har fått din beställning och den kan även dyka upp några dagar efter. Du kan också se din faktura om du loggar in på Klarna eller i Klarna-appen.

Var är min faktura?

Om du blir nekad att betala med faktura via Klarna kan du antingen välja någon av våra andra betalningsmetoder, eller ta kontakt med Klarna.

Klarna nekar faktura, vad gör jag?

Leverans

Vi har tre olika leveransalternativ. Vid hög belastning kan leveranstiden tillfälligt vara längre.

• Standard: 3-7 arbetsdagar. Ej spårbar.

• Snabb: 3-5 arbetsdagar. Spårbar.

• Express: 2-4 arbetsdagar. Spårbar.

Hur lång är leveranstiden?

Frakten är gratis om man väljer standardleverans (3-7 dagar). Väljer du "snabb" eller "express" skickas dina varor med UPS och kostnaden baseras på hur stor ordern är, vilket du ser enkelt i checkouten. 

Vad kostar frakten?

Leveransen kan ta upp till 10 arbetsdagar. Har du fortfarande inte fått din order efter 10 arbetsdagar kan du maila oss så på info@caseapp.se så hjälper vi dig.

Var är min order?

Väljer du leverans med PostNord (gratis standardfrakt) går det tyvärr inte att spåra beställningen, men väljer du att skicka ordern med UPS (snabb eller express) får du ett mail med din spårningskod när ordern skickas från oss.

Kan jag spåra min beställning?

Leveransen kan ta upp till 10 arbetsdagar. Har du fortfarande inte fått din order efter 10 arbetsdagar kan du maila oss så på info@caseapp.se så hjälper vi dig.

Vad händer om posten tappar bort mitt paket?

Konto

Du behöver inte skapa ett CaseApp-konto, men det underlättar för dig som är en återkommande kund.

Måste man ha ett konto för att beställa från er?

Tryck på den lilla person-ikonen uppe i högra hörnet. Du kan också välja att skapa ett konto via länken ovanför adressfältet i kassan.

Hur skapar jag ett konto?

Har du glömt ditt lösenord så tryck på den lilla person-ikonen uppe i högra hörnet på vår hemsida. Där ges alternativet att återställa lösenordet.

Vad gör jag om jag glömt lösenordet?

Beställning

Mailar du oss på info@caseapp.se direkt efter att du lagt din order kan vi ändra din adress, Hör du av dig för sent efter att din beställning är lagd kan det vara så att din order redan är skickad, och då kan vi inte ändra på något.

Jag skrev in fel adress i min order, kan jag ändra den i efterhand?

Är din bild för lågupplöst får du en varning i editorn och kan då välja en annan bild. 

Vad händer om min bild är för lågupplöst för att trycka på skal?

StickerApp AB förbehåller sig rätten att ta bort bilder eller text som är olaglig, kränkande, oanständig, rasistiskt eller religöst stötande. Sticker App AB trycker det som kunden överför och saknar allt inflytande på eller ansvar för innehållet i slutprodukten. Kunden försäkrar att kunden innehar samtliga rättigheter avseende nyttjande, publicering och vidarebefodran av överlämnad data, särskilt med hänsyn till text och bildmaterial. Kunden ansvarar ensam för att varan inte utgör intrång i annas immateriella rättigheter och att innehållet i trycksaken inte bryter mot gällande svensk lag.

Kunden friskriver Sticker App AB utan förbehåll från alla krav som annan kan rikta mot Sticker App AB i samband med intrång i tredje mans rättighet, särskilt upphovsrätt, som uppkommer genom användning av data som överförs från kunden, innebärande att kunden kommer att se till att Sticker App AB inte behöver infria sådana krav.

Kan jag ladda upp vilka bilder som helst?

Våra mobilskal

Alla våra skal kostar 299 kronor, oavsett om du vill ha det extra skyddande "tough case", vanligt "slim case", matt eller glansigt.

Vad kostar era skal?

Det yttre materialet på skalen innehåller ett derivat av talg. Detta derivat är från animaliskt ursprung. Detta betyder inte nödvändigtvis att produkten inte är vegansk, så länge den tekniska nedre gränsen inte har nåtts. Termen "Teknisk nedre gräns" används ofta på samma sätt som kemikalier. Till exempel kan BPA-fria plastleksaker fortfarande innehålla 0,04 mg / lBPA och fortfarande klassificeras som BPA-fria.

Är skalen veganska?

Matt eller blankt är skillnaden i ytan/finish på skalet. "Tough" är våra extra skyddande skal som består av ett yttre skal i hårdplast och ett inre skydd i silikon som även går över kanten på skärmens framsida. Vanliga skal är våra standardskal "slim case" som har en slimmad design samtidigt som det skyddar din telefon mot repor, lättare slag och stötar.

Här hittar du all information om skillnaderna vi erbjuder på våra skal.

Vad är matt/blankt/tought/vanlig?

Vi har tyvärr inte genomskinliga skal.

Har ni genomskinliga skal?

Vi har två års garanti på skalen, då det gäller produktionsfel.

Hur lång garanti har ni på era skal?